• 100% tilfredshedsgaranti
  • Tryghed og professionel service
  • Nem afregning

Butiksrengøring

I en butik skal der se indbydende og præsentabelt ud så kunderne får en god oplevelse med det samme de træder ind ad døren. Det sørger vi hos Apex Rengøring & Service for at de får.

Vi har særlig fokus på at:

  • Indgangspartiet er rent og skinnende. Uden jordrester på måtten eller pletter på glasset på skranken. 
  • Resten af butikken også ser præsentabel og indbydende ud for kunderne.
  • Afspritning af hyppige berøringspunkter.
  • Grundig rengøring af gulvet.

Læs længere nede på siden om hele vores butiksrengøring. Nederst på siden kan I se hvad vores erhvervskunder siger om vores rengøring.

Hvem er Apex Rengøring & Service?

Vi er et lille rengøringsfirma på ca. 10 ansatte. Firmaet er grundlagt i 2008 af Bill Skembes, og vi har base i Skanderborg. Bill Skembes kommer oprindeligt fra Australien og har boet i Danmark (Skanderborg) siden 1995. Han taler flydende dansk og taler altid dansk med vores kunder. 

Han er udover indehaver af Apex Rengøring & Service også inspektør og står for den daglige drift. Han gør også selv rent hos nogle af vores kunder.

Vi har mange erhvervskunder såvel som private kunder. Vores medarbejdere er alle erfarne rengøringsassistenter. De arbejder grundigt og ansvarligt. De er desuden høflige, respektfulde og går ikke i vejen.

Hvor gør vi rent?

Vi har kunder i hele Østjylland og Midtjylland. Vi har kunder helt op til nord for Randers, i Viborg og Herning og helt ned til Vejle. Vi tager ikke ekstra for kørsel. 

Læs mere om vores butiksrengøring i Randers, i Silkeborg, i Skanderborg og i Horsens.

Vi tilbyder endvidere blandt andet klinikrengøring, lagerrengøring og kontorrengøring.

Vores standardrengøring

Vi gør følgende, hver gang vi kommer

  • Grundig støvsugning af måtter og rengøring af indgangspartier. 
  • Fjerner spindelvæv.
  • Sørger for, at skranker, glaspartier, spejle, udstillingsskabe mm. er pletfrie og skinnende.
  • Rengør butikshylder hvor vi kan komme til.
  • Tørrer andre overflader og lamper.
  • Aftørrer fodlister.
  • Støvsuger gulvet. 
  • Rengør toiletter og køkken og det øvrige personaleområde.
  • Vasker gulvet – enten ved brug af gulvvaskemaskine, i hånden eller en kombination af de to (afhængigt af butiksindretningen og -størrelsen). 

Hvad med smitterisiko og afspritning?

Vi har ekstra fokus på at undgå smittespredning af fx coronavirus. Derfor laver vi en grundig desinficering af fx dørhåndtag, armaturer og andre hyppige berøringsflader. Hvis I har andre specifikke steder i jeres butik hvor I gerne vil have at vi afspritter, vil vi inkludere det i rengøringsplanen. 

Ekstra services

Vi tilbyder ekstra services som fx

  • at aftørre alle hylder (hvor vi tager varerne ned fra hylderne, rengør hylderne og sætter varerne pænt på plads igen).
  • at fylde sæbedispensere og dispensere til håndservietter og toiletpapir op.
  • vanding af blomster.
  • rengøring af ovn eller køleskab. 
  • rengøring af køkkenskabe indvending (hvor vi tager jeres køkkenting ud af skabene, gør rent, og sætter tingene tilbage).
  • haveservice.
  • levering af toiletpapir, håndservietter, håndsprit og sæbe.
  • andet I gerne vil undgå selv at bruge tid på? 

Så siger I til. Så inkluderer vi det i vores tilbud til jer.

Priseksempler

Her er 3 priseksempler på rengøring.
Ønsker du et uforpligtende tilbud, så kontakt os i dag.

Privat: Parcelhus

  • Ca. 150 m2
  • Standard rengøring
  • 2 timer pr. gang
pr. gang 700,- inkl. moms

Privat: Større villa

  • 2 etager
  • + 200 m2
  • Standard rengøring
  • 2,5 timer pr. gang
pr. gang 875,- inkl. moms

Erhverv: Mellemstor virksomhed

  • 300 m2 med klinker eller trægulv
  • Rengøring 2 gange om ugen
pr. måned 5.700,- inkl. moms

Hvor mange gange om ugen kommer vi typisk?

Det svinger afhængigt af butikstype, og af hvor mange kunder der dagligt kommer i butikken. I nogle butikker gør vi rent en gang om ugen. Andre steder kommer vi tre gange om ugen. Vi kan komme så ofte I ønsker det.

Opstarten

I udfylder vores kontaktformular eller ringer til indehaver Bill Skembes på telefon 22439272.

Så får I en foreløbig pris, baseret på jeres beskrivelse af butikken. Herefter tilbyder vi jer at komme ud og se jeres butik og høre nærmere om hvad jeres behov er. Hvis I har spørgsmål af rengøringsteknisk karakter, tilbyder vi gratis rådgivning i den forbindelse.

Herefter får I et præcist pristilbud pr. e-mail. Tilbuddet inkluderer en rengøringsplan baseret på hvad jeres behov er. 

Hvis I vælger at sige ja til prisen, aftaler vi en opstartsdato, og så er vores samarbejde i gang. I kan se frem til en ren og indbydende butik.