Butiksrengøring i Horsens
Er du medarbejder eller butikschef i en større eller mindre butik i Horsens by eller tæt på Horsens og leder du efter rengøring til jeres butik? Så kan du benytte Apex Rengøring & Service til opgaven. Se vores priser eller læs mere her på siden om os.
Hvorfor vælge netop Apex Rengøring & Service?
Vi er en erfaren spiller på området og har udført erhvervsrengøring siden 2008. Vi tilbyder grundig og seriøs butiksrengøring i Horsens og i det øvrige Østjylland og Midtjylland. Læs nederst på siden om hvad vores kunder siger om vores erhervsrengøring.
I vores butiksrengøring er vores vigtigste fokus at kunderne har en god oplevelse i butikken. Vi sørger i særlig grad for at:
- Indgangspartiet er rent og ser indbydende ud. Det vil sige ingen jordrester på måtten eller fingerpletter på glasset på skranken.
- Resten af butikken også ser indbydende ud for kunderne og er gjort rent i bunden.
- Afspritning af hyppige berøringspunkter.
- Grundig rengøring af gulvet.
Læs om resten af vores standardrengøring i butikker nedenfor.
Hvor holder vi til?
Apex Rengøring & Service er et mindre rengøringsfirma med cirka 10 ansatte. Vi har adresse og kontor i Skanderborg. Vi har dog en del erhvervskunder i Horsens og er i Horsens flere gange om ugen.
Udover i Horsens løser vi opgaver i resten af Østjylland og Midtjylland. Hvis jeres butik ligger tættere på eksempelvis Silkeborg, så er vi også der. Læs om vores butiksrengøring i Silkeborg.
Har jeres butik et lager tilknyttet som I også vil have gjort rent? Så læs her om vores lagerrengøring i Horsens.
Hvem er vi?
Bill Skembes er indehaver af og inspektør i Apex Rengøring & Service. Han grundlagde firmaet i 2008. Han har boet i Danmark (Skanderborg) siden 1995 og kommer oprindeligt fra Australien. Han taler flydende dansk og taler altid dansk med vores kunder.
Vores medarbejdere er alle erfarne rengøringsassistenter der gør rent med grundigheden og ansvarligheden i fokus. De er høflige og går ikke i vejen.
Vores standardrengøring
Hver gang vi kommer og gør rent, sørger vi for følgende:
- Grundig støvsugning af måtter og rengøring af indgangspartier.
- Fjerner spindelvæv.
- Sørger for, at skranker, glaspartier, spejle, udstillingsskabe mm. er pletfrie og skinnende.
- Rengør butikshylder hvor vi kan komme til.
- Tørrer andre overflader og lamper.
- Aftørrer fodlister.
- Støvsuger gulvet.
- Rengør toiletter og køkken og det øvrige personaleområde.
- Vasker gulvet – enten ved brug af gulvvaskemaskine, i hånden eller en kombination af de to (afhængigt af butiksindretningen og -størrelsen).
Risiko for smitte af fx coronavirus
Vi har fokus på at hindre smittespredning af fx coronavirus grundet de mange forskellige mennesker der dagligt kommer i butikker. Det betyder at vi laver en grundig afspritning af hyppige berøringspunkter som fx dørhåndtag, armaturer og andre steder der er behov for i netop jeres butik.
Læs om vores erhvervsrengøring i Horsens.
Ekstra services
Vi tilbyder endvidere ekstra services som fx
- at aftørre alle hylder (hvor vi tager varerne ned fra hylderne, rengør hylderne og sætter varerne pænt på plads igen).
- at fylde sæbedispensere og dispensere til håndservietter og toiletpapir op.
- vanding af blomster.
- rengøring af ovn eller køleskab.
- rengøring af køkkenskabe indvending (hvor vi tager jeres køkkenting ud af skabene, gør rent, og sætter tingene tilbage).
- haveservice.
- levering af toiletpapir, håndservietter, håndsprit og sæbe.
- andet I gerne vil undgå selv at bruge tid på?
Lad os det endelig vide. Så vil vi inkludere det i vores tilbud til jer.
Opstart
Hvis du er i tvivl om du skal kontakte os for uforpligtende tilbud, så se hvad vores kunder siger om vores butiksrengøring og øvrige erhvervsrengøring nederst på siden.
Ellers har du mulighed for at kontakte os i dag – enten via vores kontaktformular eller på telefon 22439272. Baseret på din beskrivelse af jeres butik giver vi dig en foreløbig pris.
Priseksempler
Her er 3 priseksempler på rengøring.
Ønsker du et uforpligtende tilbud, så kontakt os i dag.
Privat: Parcelhus
- Ca. 150 m2
- Standard rengøring
- 2 timer pr. gang
Privat: Større villa
- 2 etager
- + 200 m2
- Standard rengøring
- 2,5 timer pr. gang
Erhverv: Mellemstor virksomhed
- 300 m2 med klinker eller trægulv
- Rengøring 2 gange om ugen
Har du og I lyst til at gå videre med den pris, aftaler vi et møde hvor vi kommer ud til jer. Vi ser jeres butik og taler med jer om hvor meget og hvor ofte I vil have gjort rent.
Efter mødet sender vi jer et præcist pristilbud på e-mail som I kan sige ja eller nej til. Vælger I at sige ja, aftaler vi en opstartsdato, og så går vi ellers i gang med rengøringen.