FAQ'er
Her er en liste af alle vores FAQ'er. Hvis ikke du finder det, du leder efter, kan du altid kontakte os
-
Kan jeg ændre, udsætte eller aflyse min ugentlige rengøring, hvis der sker noget uforudsigeligt?
Ja, det kan du altid gøre. Vi finder blot en anden dag, hvor vi kommer og gør rent hos dig. Du betaler udelukkende for udført arbejde.
-
Skal jeg betale for kørsel, når I gør rent hos mig?
Nej, kørsel er altid inkluderet i vores priser.
-
Kan jeg bestille ekstra rengøring?
Ja, du kan altid bestille ekstra rengøring. Giv os gerne besked i god tid.
-
Hvis I ødelægger nogle af mine ting, erstatter I det så?
Ja, selvfølgelig. Vi erstatter alle værdier. Vi er forsikrede, i tilfælde af at vi ved et uheld kommer til at ødelægge noget.
-
Hvordan foregår betalingen?
Vi sender en månedlig faktura med prisen på den tid, som vi har aftalt med dig.
-
Hvordan forholder I jer til miljøet?
Vi udfører professionel og kvalitetsbevidst rengøring med stor fokus på miljøet. Vi bruger så vidt muligt svanemærkede rengøringsmidler, hvilket sikrer en minimal miljøpåvirkning og et godt indeklima.
Svanemærket er en fælles nordisk miljøcertificering og er et af verdens stærkeste miljømærkninger. Målet med mærket er at mindske den samlede miljøbelastning fra produktion og forbrug.
Vi kan derfor tilbyde alle vore kunder en svanemærket rengøring.
-
Kan jeg søge om håndværkerfradag, når jeg bruger jer?
Ja, det kan du godt. Læs mere om dette under priser.
-
Bliver det dyrere, hvis jeg har dyr?
Nej, ikke som udgangspunkt.
-
Kan jeg lægge en nøgle ud til jer?
Du kan altid give os en nøgle, hvis du ikke er hjemme, når vi kommer for at gøre rent. Vi aftaler blot et sted, hvor du kan lægge nøglen.
-
Skal jeg være hjemme, når I kommer?
Du behøver ikke at være hjemme, når vi skal udføre vores arbejde. Men det er OK med os, hvis du er.