• 100% tilfredshedsgaranti
  • Tryghed og professionel service
  • Nem afregning

Klinikrengøring i Horsens

Har I brug for et pålideligt og stabilt rengøringsfirma til at varetage rengøringen på jeres klinik? 

Vi udfører vores grundige klinikrengøring i Horsens omegn i blandt andet følgende kliniktyper:

  • tandlæger 
  • praktiserende læger
  • speciallæger 
  • gynækologer 
  • fysioterapeuter 
  • kiropraktorer 
  • osteopater
  • hudklinikker

Læs mere nedenfor om hvordan vi sørger for at opfylde det høje hygiejnekrav på klinikker. Eller kontakt os i dag for uforpligtende tilbud.

Brugeroplevelsen og sikkerheden skal være i top

Når patienter og personale træder ind ad døren om morgenen, betyder det noget at klinikken er ren og velduftende. Det skaber tryghed og giver den bedste brugeroplevelse for alle.

På klinikker er hygiejnen endvidere afgørende. Der skal ikke bare være ‘almindeligt’ rent, men fuldstændig rent. Hos Apex Rengøring & Service har vi gjort rent på klinikker siden 2008 og derfor kender vi niveauet for rengøringsstandarden. Hvis der ikke er helt ordentligt rent, kan bakterier og vira overleve. Det har naturligvis meget stor betydning under coronapandemien. Men på klinikker er smittefare og smittespredning altid særlig vigtigt at have fokus på – coronapandemi eller ej. Både for patienters og personales skyld. Så kan alle føle sig trygge og ingen bliver syge som følge af dårlig hygiejne og dårlig rengøring. 

Vi fører løbende tilsyn med vores rengøring for at sikre kvaliteten.

Hvordan sikrer vi den høje hygiejnestandard på klinikker?

Udover vores standardrengøring har vi på klinikker særlig fokus på afspritning og desinficering af hyppige berøringsflader som for eksempel:

  • Dørhåndtag
  • Dørkarme
  • Dørflader
  • Armaturer
  • Skylleknap på toilettet.
  • Håndtag på skabe og andre møbler.
  • Stole (armlæn og stoleryg hvor man ofte tager fat om stolen).

Hvor de hyppige berøringsflader i netop jeres klinik er, kigger vi på sammen. Derefter medtager vi det i vores rengøringsplan for jeres klinik.

Priseksempler

Her er 3 priseksempler på rengøring.
Ønsker du et uforpligtende tilbud, så kontakt os i dag.

Privat: Parcelhus

  • Ca. 150 m2
  • Standard rengøring
  • 2 timer pr. gang
pr. gang 700,- inkl. moms

Privat: Større villa

  • 2 etager
  • + 200 m2
  • Standard rengøring
  • 2,5 timer pr. gang
pr. gang 875,- inkl. moms

Erhverv: Mellemstor virksomhed

  • 300 m2 med klinker eller trægulv
  • Rengøring 2 gange om ugen
pr. måned 5.700,- inkl. moms

Vores standardrengøring omfatter

  • Tømning af skrald.
  • Fjerne spindelvæv.
  • Afspritning af computerskærme, glasdøre og glaspartier.
  • Grundig aftørring af alle overflader, inkl. skabslåger og skabshåndtag, arbejdsborde,   håndvaske i behandlingsrum, døre og håndtag og stoleben.
  • Pudsning af spejle.
  • Aftørring af fodlister.
  • Støvsugning (med hepafilter hvis nødvendigt) eller fejning.
  • Gulvvask.
  • Grundig rengøring af badeværelse og køkken.

Vi kan også medtage følgende i vores rengøringsplan:

  • At fylde sæbedispensere og dispensere til håndservietter og toiletpapir op. 
  • At vande jeres blomster. 
  • Holde jeres ovn og køleskab rene. 

Derudover kan vi levere papirservietter, toiletpapir, sæbe og affaldsposer hvis I ønsker det.

Ligger jeres virksomhed tæt på Horsens men lige så tæt på Skanderborg eller Silkeborg? Så læs mere her om vores klinikrengøring i Skanderborg eller Silkeborg

Vi tilbyder blandt andet også kontorrengøring og butiksrengøring i Horsens.

Hvor ofte er klinikrengøring nødvendig?

Det kommer an på hvilken type klinik det er, og på hvor mange mennesker der kommer dagligt på klinikken. Hvis det er lægeklinikker eller tandlægeklinikker, er det ofte nødvendigt med grundig rengøring hver dag eller flere gange om ugen for at undgå smittespredning. Hvor ofte der skal gøres rent på lige præcis jeres klinik, rådgiver vi gerne om hvis I er tvivl. 

Vi kan komme på daglig basis eller 2-3 gange om ugen og klare hele rengøringen. Eller I kan klare noget af det selv i hverdagene, og så kan vi komme i weekenden og rengøre til bunds. Vi har ressourcer og medarbejdere til rådighed til at komme når I ønsker det.

Hvem kommer og udfører rengøringen?

Vi har en fast stab af cirka 10 rengøringsassistenter. De er dygtige, grundige og erfarne. De er desuden høflige, præsentable og går ikke i vejen. Vi prioriterer hos Apex Rengøring & Service at det er den samme medarbejder der kommer hos jer og gør rent. Det giver nemlig den bedste kvalitet. 

Ved sygdom og ferier sender vi en vikar. Vi sørger naturligvis altid for at informere jer om dette så I ved hvem der kommer hos jer. Vi passer på jeres nøgle og kode, også når vi sender en vikar.  

Vi kan indhente rene straffeattester på alle vores medarbejdere.

Har vi rengøringsmidler og udstyr? Eller skal I indkøbe til os?

Hvis I gerne vil have at vi bruger jeres, gør vi det. Ellers er vores sædvanlige procedure at vi medbringer alt selv. Vi bruger svanemærkede produkter til den daglige rengøring af hensyn til indeklimaet og miljøet. Vi vasker desuden selv vores klude og mopper og tager dem med frem og tilbage. Hvis I har brug for specielle rengøringsmidler til noget af jeres inventar, har vi mulighed for at indkøbe det fra vores leverandør. Hvis I har store gulvarealer, er det endvidere en mulighed at vi indkøber en gulvvaskemaskine. Alt det tager vi en snak om når vi kommer ud til jer og ser jeres klinik. Læs mere om hvordan opstarten foregår nedenfor.

I kontakter os – og hvad så?

Vi aftaler et tidspunkt hvor inspektør og indehaver af Apex Rengøring & Service Bill Skembes besøger jer. Vi vil gerne se jeres klinik og tale med jer om hvad jeres præcise rengøringsbehov er – inklusiv hvor ofte I vil have gjort rent. Det er vores erfaring at et samarbejde starter bedst på denne måde. Vi står også til rådighed med rengøringsteknisk rådgivning i den forbindelse. Det hele er naturligvis helt uforpligtende og koster ikke noget.

Derefter sender vi jer en pris. Prisen er på timebasis og vil blandt andet reflektere antallet af møbler og antal kvadratmeter. Hvis I accepterer prisen, aftaler vi en opstartsdato, og vi udfærdiger en rengøringsplan over hvad vi sammen har aftalt der skal gøres. Dernæst går vi i gang med at gøre rent, og I kan se frem til en ren og velduftende klinik.

Hvor i Danmark gør vi rent?

Vi har adresse i Skanderborg og har holdt til der siden vi blev grundlagt i 2008. Vi har dog kunder i hele Midtjylland, lige fra nord for Randers, Viborg og Herning og ned til Vejle. Så vi kan nemt komme til Horsens, og vi tager ikke ekstra for kørsel. 

Er I alligevel i tvivl om vi er den rette rengøringsleverandør for jer?

Hvis I er klar til at kontakte os, så ring til indehaver Bill Skembes på tlf. 22439272 eller kontakt os via vores kontaktformular.