Kontorrengøring Silkeborg
Leder I efter et rengøringsfirma til at varetage rengøringen på jeres kontorer eller i jeres kontorfællesskab i eller nær Silkeborg? Kontorrengøring der er grundigt udført hver gang. Som efterlader jeres computerskærme pletfrie og fjerner kaffepletterne på skrivebordet fuldstændig. Et rengøringsfirma der sørger for at fjerne alle jordrester ved indgangspartiet og at støvsuge nullermænd og spindelvæv i hjørnerne.
Så kontakt Apex Rengøring & Service i dag, så klarer vi det for jer – vi har leveret kontorrengøring i høj kvalitet til virksomheder siden vi blev grundlagt i 2008.
Læs nederst her på siden hvad vores kunder mener om vores erhvervsrengøring.
Hvorfor er det vigtigt med kontorrengøring i høj kvalitet?
Fordi et rent kontormiljø har en betydning for medarbejderne og for arbejdsmiljøet i dagligdagen. Det betyder noget når man kommer på arbejde om morgenen at der er rent og at der dufter rent. Endvidere er det vigtigt at kontoret fremstår rent og professionelt hvis man som virksomhed har kunder der ind imellem er fysisk til stede på kontorerne.
Det er vores spidskompetence at sikre virksomheder i Silkeborg omegn en hverdag med et sundt og velduftende indeklima. Vi bruger svanemærkede rengøringsmidler og sæber i den daglige rengøring. Af hensyn til miljøet og for at skabe et indeklima der dufter rent – men ikke overparfumeret.
Hvor gør vi rent, og hvem er vi?
Vi har base i Skanderborg, men vi har haft både erhvervskunder og privatkunder i Silkeborg lige siden vi startede op. Udover Silkeborg er vi også i Ry og Gl. Rye foruden i resten af Østjylland og Midtjylland. Så hvis jeres virksomhed ligger lige så tæt på eksempelvis Skanderborg, Horsens, Aarhus eller Viborg, kører vi nemt dertil. Vi tager ikke ekstra for kørsel. Læs om vores kontorrengøring i Skanderborg eller i Horsens.
Vi er et mindre rengøringsfirma med under 10 ansatte. Vores medarbejdere er alle erfarne og grundige rengøringsassistenter. De er høflige, præsentable og vil behandle jeres virksomhed og jeres medarbejdere med respekt.
Bill Skembes har grundlagt Apex Rengøring & Service. Han er indehaver og inspektør i firmaet. Han kommer oprindeligt fra Australien og taler engelsk som modersmål. Han har dog boet i Skanderborg siden 1995 og taler derfor flydende dansk. Han taler altid dansk med vores kunder. Hvis I har spørgsmål eller kommentarer til rengøringen, er det ham I ringer til på telefon 22439272.
Priseksempler
Her er 3 priseksempler på rengøring.
Ønsker du et uforpligtende tilbud, så kontakt os i dag.
Privat: Parcelhus
- Ca. 150 m2
- Standard rengøring
- 2 timer pr. gang
Privat: Større villa
- 2 etager
- + 200 m2
- Standard rengøring
- 2,5 timer pr. gang
Erhverv: Mellemstor virksomhed
- 300 m2 med klinker eller trægulv
- Rengøring 2 gange om ugen
Vores kontorrengøring omfatter
Hver gang vi kommer hos vores kunder, gør vi følgende:
- Tømmer skrald.
- Støvsuger alle gulve og gulvtæpper.
- Vasker alle gulve.
- Fjerner spindelvæv.
- Tørrer alle flader (inkl. lavthængende lamper, pletter på døre, dørkarme, vindueskarme, fodlister, mm.)
- Afspritning af computerskærme, glaspartier og glasdøre.
- Tørrer bord- og stoleben.
- Rengøring af køkken og badeværelse.
Hvis I vil have flere steder i jeres inventar rengjort eller afsprittet, så giv os besked, så medtager vi det i vores rengøringsplan uden ekstra beregning.
Ekstra services
Har I behov for at vi klarer andre ting for jer, siger I bare til. Det kunne eksempelvis være:
- fylde sæbedispensere og dispensere til håndservietter og toiletpapir op.
- vanding af blomster.
- rengøring af ovn eller køleskab.
- rengøring af køkkenskabe indvending (hvor vi tager jeres køkkenting ud af skabene, gør rent, og sætter tingene tilbage).
- levering af toiletpapir, håndservietter, håndsprit og sæbe.
- andet I gerne vil undgå selv at bruge tid på?
Lad os vide hvis der er noget af ovenstående – eller andre ting – I har brug for. Så inkluderer vi det i vores tilbud til jer.
Hvor ofte gør vi rent hos vores kunder?
Det er forskelligt afhængigt af virksomhedstype. Vores kontorrengøring er typisk 1 gang om ugen, nogle gange 2 gange. Det hænger blandt andet sammen med hvor mange mennesker der dagligt kommer på kontoret.
Vi har medarbejdere og ressourcer til rådighed, og vi kan komme så ofte I har behov for det. Når vi har set jeres lokaler, kommer vi med vores anbefaling til hvor hyppigt der skal gøres rent for at sikre et rent arbejdsmiljø.
Hvis rengøringsmidler bruger vi?
Vi bruger jeres hvis I gerne vil have det. Men ellers er vores standardprocedure at vi bruger alt vores eget. Har I brug for en specialsæbe eller lignende til noget af jeres inventar, indkøber vi det.
Hvordan indleder vi et eventuelt samarbejde?
Kontakt os for et uforpligtende tilbud via vores kontaktformular. I har også mulighed for at ringe os op direkte og få vores bud på en pris.
Hvis I ønsker at gå videre med det, aftaler vi at vi kommer på besøg hos jeres virksomhed. Vi ser jeres lokaler og taler med jer om hvad jeres behov er. Herefter giver vi jer et præcist tilbud på prisen. Antal kvadratmeter og antal møbler har noget at sige i forhold til hvor lang tid vi vurderer det vil tage at gøre jeres kontor rent.
Hvis I siger ja til prisen og til at samarbejde med os, aftaler vi en dato for opstart. Herefter går vi i gang med at gøre rent hos jer.