• 100% tilfredshedsgaranti
  • Tryghed og professionel service
  • Nem afregning

Kontorrengøring Skanderborg

Er I en virksomhed med kontorlokaler i Skanderborg omegn? Har I behov for grundig og omhyggelig rengøring af jeres kontor så I får pletfrie overflader og ingen nullermænd og spindelvæv i hjørnerne?

Det kan vi hos Apex Rengøring & Service klare for jer – vi leverer kontorrengøring til virksomheder i området med et yderst tilfredsstillende resultat. Læs nederst her på siden hvad vores erhvervskunder siger om vores rengøring.

Et rent kontormiljø betyder noget for dagligdagen i din virksomhed og for dine medarbejdere. Vi vil gerne sørge for at sikre en ren hverdag med et sundt og velduftende indeklima.

Vi har base i Skanderborg, og det har vi haft siden vi startede op i 2008. Vi har en god kundekreds her med blandt andet mange erhvervskunder i Skanderborg. Vi vil gerne bidrage til at virksomhederne i vores by har god adgang til kvalitetsrengøring.

Apex Rengøring & Service er grundlagt af Bill Skembes. Han er indehaver og inspektør i firmaet. Bill Skembes kommer oprindeligt fra Australien og har engelsk som modersmål. Han har dog boet i Skanderborg siden 1995 og taler flydende dansk. Han taler altid dansk med vores kunder. Det er ham I ringer til hvis I har spørgsmål eller kommentarer til rengøringen.  

Vores kontorrengøring omfatter

Hver gang vi kommer hos vores kunder, gør vi følgende:

  • Tømmer skrald.
  • Støvsuger alle gulve og gulvtæpper.
  • Vasker alle gulve.
  • Fjerner spindelvæv.
  • Tørrer alle flader (inkl. lavthængende lamper, pletter på døre, dørkarme, vindueskarme, fodlister, mm.)
  • Afspritning af computerskærme, glaspartier og glasdøre.
  • Tørrer bord- og stoleben.
  • Rengøring af køkken og badeværelse.

Vi kan inkludere andre punkter i vores rengøringsplan uden ekstra beregning hvis I har behov. Hvis I eksempelvis gerne vil have flere steder i jeres inventar afsprittet, sørger vi for det. 

Ekstra services

Udover vores standardrengøring på kontorer tilbyder vi endvidere at klare andre ting for jer og dermed forhåbentlig lette jeres travle hverdag. Dette kan eksempelvis være:

  • fylde sæbedispensere og dispensere til håndservietter og toiletpapir op.
  • vanding af blomster.
  • rengøring af ovn eller køleskab. 
  • rengøring af køkkenskabe indvending (hvor vi tager jeres køkkenting ud af skabene, gør rent, og sætter tingene tilbage).
  • levering af toiletpapir, håndservietter, håndsprit og sæbe.
  • andet I gerne vil undgå selv at bruge tid på?

Lad os vide hvis der er noget af ovenstående – eller andre ting – I har brug for. Så tager vi en snak om det, og I får en pris på det i vores tilbud til jer. 

Vi kan også levere papirservietter, toiletpapir, sæbe og affaldsposer.

Priseksempler

Her er 3 priseksempler på rengøring.
Ønsker du et uforpligtende tilbud, så kontakt os i dag.

Privat: Parcelhus

  • Ca. 150 m2
  • Standard rengøring
  • 2 timer pr. gang
pr. gang 700,- inkl. moms

Privat: Større villa

  • 2 etager
  • + 200 m2
  • Standard rengøring
  • 2,5 timer pr. gang
pr. gang 875,- inkl. moms

Erhverv: Mellemstor virksomhed

  • 300 m2 med klinker eller trægulv
  • Rengøring 2 gange om ugen
pr. måned 5.700,- inkl. moms

Hvor ofte kommer vi og gør rent?

Vi kan komme så ofte jeres lokaler trænger til det. Hvor hyppigt vi kommer, afhænger tit af hvor mange medarbejdere I er – og om I har kunder der møder op fysisk på jeres kontor. Vi kommer typisk og gør rent 1 gang om ugen, nogle gange 2, på kontorer. Når vi kommer ud og ser jeres virksomhed før opstart af et eventuelt samarbejde, kan vi rådgive om hvor ofte vi vil anbefale rengøring.

Hvilke rengøringsmidler bruger vi?

Vi bruger svanemærkede rengøringsmidler og sæber i den daglige rengøring. Det gør vi af hensyn til indeklimaet og miljøet. Det sikrer rene, velduftende – men ikke overparfumerede – kontorlokaler om morgenen når I møder ind. 

Vi bruger altid vores egne midler og medbringer alt vi har brug for – medmindre I gerne vil have at vi bruger jeres. Hvis noget af jeres inventar kræver en specialsæbe, indkøber vi den. Vi medbringer eventuelt en rengøringsvogn.

Opstart

Det starter med at I kontakter os via vores kontaktformular, eller I ringer os op på telefon 22439272. Så får I et uforpligtende tilbud. 

Hvis I ønsker at gå videre med det, kommer vi ud til jer for at tale med jer og kortlægge jeres behov. Vi udarbejder sammen en ugentlig plan, og vi giver jer et præcist tilbud på prisen. Prisen er på timebasis og afhænger blandt andet af antal kvadratmeter og antal møbler.

Hvis I beslutter at sige ja til at samarbejde med os, aftaler vi en opstartsdato. Herefter går vi i gang med at sørge for at jeres kontorlokaler er skinnende rene.

Hvad hvis vi holder til et stykke fra Skanderborg?

Bor I lige så tæt på Silkeborg, kommer vi også der. Vi har mange kunder i Silkeborg området såvel som i Ry og Gl. Rye. Læs om vores kontorrengøring i Silkeborg

Ligeledes er vi i Horsens flere gange om ugen hos vores Horsens kunder. Så tøv ikke med at kontakte os hvis jeres virksomhed ligger mellem Skanderborg og Horsens. Læs om vores kontorrengøring i Horsens.

I tvivl om I skal kontakte os for uforpligtende tilbud?

Så læs nedenfor hvad vores erhvervskunder siger om vores rengøring.