Butiksrengøring Skanderborg
Har I behov for grundig kvalitetsrengøring af jeres butik i Skanderborg by eller i en mindre by tæt på Skanderborg?
Hos Apex Rengøring & Service tilbyder vi en butiksrengøring hvor vi:
- Kommer rundt i hjørnerne og ind under butikshylderne.
- Sørger for at gulvet og glaspartierne i indgangspartiet er skinnende rene så kunderne får et positivt førstehåndsindtryk af jeres butik.
- Afspritning af steder mange mennesker dagligt rører ved.
- En grundig omgang støvsugning og gulvvask.
Læs mere nedenfor om vores standardrengøring i butikker.
Hvor i landet gør vi rent?
Vi er et mindre rengøringsfirma med under 10 ansatte. Vi har base i Skanderborg, og det har vi haft siden vi blev grundlagt i 2008.
Vi har mange kunder i byen, inklusiv mange erhvervskunder. Vi holder af vores by, og vi har en målsætning om at bidrage til at virksomhederne i Skanderborg har god adgang til kvalitetsrengøring.
Vi løser også rengøringsopgaver i hele Østjylland og Midtjylland. Så selv om jeres butik ligger et stykke fra Skanderborg, eller måske tættere på Horsens eller Silkeborg, så er vi også der. Læs om vores butiksrengøring i Horsens, i Silkeborg og i Randers.
Har jeres butik et tilhørende lager? Vil I også gerne have lageret gjort rent? Så læs om vores lagerrengøring.
Hvem er Apex Rengøring & Service?
Bill Skembes er indehaver af Apex Rengøring & Service. Han kommer oprindeligt fra Australien, men han har boet i Danmark (Skanderborg) siden 1995. Han taler flydende dansk og taler altid dansk med vores kunder.
Han er udover indehaver også inspektør i firmaet. Han sørger for alt vedr. den daglige drift og kommunikation med vores kunder. Han gør også selv rent hos en del af vores kunder.
Vi har dygtige og ansvarsbevidste medarbejdere ansat. De er alle erfarne rengøringsassistenter som er høflige og opfører sig respektfuldt.
Vores standardrengøring
Hver gang vi kommer og gør rent, sørger vi for følgende:
- Grundig støvsugning af måtter og rengøring af indgangspartier.
- Fjerner spindelvæv.
- Sørger for, at skranker, glaspartier, spejle, udstillingsskabe mm. er pletfrie og skinnende.
- Rengør butikshylder hvor vi kan komme til.
- Tørrer andre overflader og lamper.
- Aftørrer fodlister.
- Støvsuger gulvet.
- Rengør toiletter og køkken og det øvrige personaleområde.
- Vasker gulvet – enten ved brug af gulvvaskemaskine, i hånden eller en kombination af de to (afhængigt af butiksindretningen og -størrelsen).
Smitterisiko og afspritning
Vi tager et ekstra ansvar når det kommer til smitterisiko og smittespredning af fx coronavirus. Derfor har vi i vores butiksrengøring fokus på at afspritte og desinficere eksempelvis dørhåndtag, armaturer og andre steder I og jeres kunder ofte berører.
Se mere om vores erhvervsrengøring i Skanderborg.
Ekstra services
Vi tilbyder endvidere ekstra services som fx
- at aftørre alle hylder (hvor vi tager varerne ned fra hylderne, rengør hylderne og sætter varerne pænt på plads igen).
- at fylde sæbedispensere og dispensere til håndservietter og toiletpapir op.
- vanding af blomster.
- rengøring af ovn eller køleskab.
- rengøring af køkkenskabe indvending (hvor vi tager jeres køkkenting ud af skabene, gør rent, og sætter tingene tilbage).
- haveservice.
- levering af toiletpapir, håndservietter, håndsprit og sæbe.
- andet I gerne vil undgå selv at bruge tid på?
Hvis I har behov for ekstra services udover vores standardrengøring, tager vi en snak om hvor lang tid det tager, og hvad det vil koste. Vi vil så inkludere det i vores pristilbud til jer.
Hvordan starter vi op?
I kan enten ringe til indehaver Bill Skembes på telefon 22439272, eller I kan vælge at udfylde vores kontaktformular. Så giver vi jer en foreløbig pris.
Hvis I finder prisen acceptabel, eller I vil høre mere om hvad vi kan tilbyde jer, vil vi gerne komme ud og se jeres butik og snakke med jer om jeres behov. Vi hjælper også gerne hvis I har spørgsmål til os af rengøringsteknisk karakter. Hele besøget er naturligvis gratis og helt uden forpligtelse.
Herefter får I et præcist pristilbud pr. e-mail. Tilbuddet inkluderer en rengøringsplan som vil afspejle jeres rengøringsbehov. Det er altså en plan over hvad butiksrengøringen præcist vil indeholde, hvor ofte vi kommer og hvor mange timer hver gang. Alt sammen baseret på hvad vi har aftalt.
Det står jer frit for at sige ja eller nej til prisen og samarbejdet med os. Hvis I siger ja, aftaler vi en dato for opstart, og så går vi ellers i gang med rengøringen.
Stadig ikke overbevist?
Læs her hvad nogle af vores kunder siger om vores butiksrengøring og øvrige erhvervsrengøring.