• 100% tilfredshedsgaranti
  • Tryghed og professionel service
  • Nem afregning

Erhvervsrengøring i Horsens

Ligger jeres virksomhed i Horsens omegn, og har I brug for erhvervsrengøring? Leder I efter et rengøringsfirma der sørger for at gøre ordentligt rent hver eneste gang?

Apex Rengøring & Service kan blive jeres nye rengøringsleverandør. Vi er et mindre rengøringsfirma. Vores fokus er på at:

  • levere stabil og omhyggelig rengøring til vores faste kunder.
  • etablere og fastholde et godt og respektfuldt samarbejde med vores kunder.
  • være fleksible hvis I ønsker ændringer i vores aftale, fx andre dage eller ændring i opgaven.
  • svanemærkede rengøringsmidler.
  • fokus på sikkerheden i jeres virksomhed.

Læs om vores faste timepris eller kontakt os for et uforpligtende tilbud i dag. Eller læs videre nedenfor om hvem vi er og om vores erhvervsrengøring i Horsens.

Hvor holder vi til og hvor gør vi rent?

Apex Rengøring & Service er en enkeltmandsvirksomhed med base i Skanderborg, og det har vi haft siden vi blev grundlagt. Indehaver Bill Skembes grundlagde virksomheden i 2008 og siden dengang har vi haft erhvervskunder såvel som private kunder. 

På trods af at vi har kontor i Skanderborg, har vi kunder i hele Østjylland og Midtjylland og kører hver uge til blandt andet Randers, Silkeborg og Horsens. Vi tager ikke ekstra for kørsel. Så hvis I bor tæt på Horsens men lige så tæt på Silkeborg, så er vi også der. Læs mere om vores erhvervsrengøring i Silkeborg

Læs også om vores kontorrengøring i Horsens, klinikrengøring i Horsens og butiksrengøring i Horsens.

Hvem er vi?

Indehaver Bill Skembes kommer oprindeligt fra Australien, men han har været bosat i Danmark (Skanderborg) siden 1995. Han har engelsk som modersmål og taler flydende dansk. Læs mere om os her. Han er også inspektør, har kontakten til vores kunder, han foretager kvalitetskontrol og gør endvidere selv rent.

Vi har under 10 ansatte. Alle er erfarne og ansvarsbevidste rengøringsassistenter. Vores medarbejdere er alle høflige, præsentable og går ikke i vejen. 

Vi prioriterer at der kommer en fast medarbejder hos jer. Det betyder noget for kvaliteten i opgaveløsningen at man som rengøringsassistent kender det sted man gør rent. Ved ferier og sygdom sender vi en vikar eller indehaver Bill Skembes kommer og klarer rengøringen. 

Uanset om det er den faste medarbejder eller en vikar, så sørger vi for at passe på jeres nøgle og kode.

Priseksempler

Her er 3 priseksempler på rengøring.
Ønsker du et uforpligtende tilbud, så kontakt os i dag.

Privat: Parcelhus

  • Ca. 150 m2
  • Standard rengøring
  • 2 timer pr. gang
pr. gang 700,- inkl. moms

Privat: Større villa

  • 2 etager
  • + 200 m2
  • Standard rengøring
  • 2,5 timer pr. gang
pr. gang 875,- inkl. moms

Erhverv: Mellemstor virksomhed

  • 300 m2 med klinker eller trægulv
  • Rengøring 2 gange om ugen
pr. måned 5.700,- inkl. moms

I hvilke typer virksomheder gør vi rent?

Vi gør rent i både små og store virksomheder, og vi har mange forskellige slags kunder. Eksempelvis har vi lægepraksisser, kontorer, institutioner, boligforeninger, tandlæger, hudklinikker, campingpladser, lejrskoler, produktions- og lagervirksomheder, byggefirmaer og entreprenørvirksomheder.

Hvad består vores standardrengøring af?

Når vi kommer hos jer, gør vi følgende:

  • Tømmer skrald.
  • Støvsuger alle gulve og gulvtæpper.
  • Vasker alle gulve.
  • Fjerner spindelvæv.
  • Tørrer alle flader (inkl. lavthængende lamper, pletter på døre, dørkarme, vindueskarme, fodlister, mm.)
  • Afspritning af computerskærme, glaspartier og glasdøre.
  • Tørrer bord- og stoleben.
  • Rengøring af køkken og badeværelse.

Hvis I har andre steder i jeres virksomhed vi skal gøre rent, sørger vi for at det bliver en del af vores rengøringsplan.

Har I brug for at få løst andre arbejdsopgaver?

Vi tilbyder ekstra services som fx:

  • at fylde sæbedispensere og dispensere til håndservietter og toiletpapir op.
  • at vande blomster.
  • rengøring af ovn eller køleskab. 
  • rengøring af køkkenskabe indvending (hvor vi tager jeres køkkenting ud af skabene, gør rent, og sætter tingene tilbage).
  • haveservice.
  • levering af toiletpapir, håndservietter, håndsprit og sæbe.

Har I andet, I gerne vil have os til – og dermed få frigivet mere tid til jeres arbejdsopgaver? Så står vi klar. 

Hvad med smittefare og smittespredning?

I en tid med coronavirus såvel som normalt er det vigtigt at have fokus på at undgå smittefare. Derfor afspritter og desinficerer vi armaturer, dørhåndtag, computerskærme og andre hyppige berøringsflader.

Hvor hyppigt skal I have gjort rent?

Det svinger hvor ofte vi kommer hos vores kunder. Det afhænger af hvilken type virksomhed der er tale om, hvor højt hygiejnekravet er, og af hvor mange mennesker der kommer i huset. Nogle steder kommer vi hver eller hver anden dag, andre steder én gang hver anden uge. Vi har mulighed for at komme så ofte I ønsker det.

Skal I stille rengøringsudstyr til rådighed?

Nej. Vi medbringer det hele (medmindre I gerne vil have at vi bruger jeres). Vi bruger svanemærkede produkter i den daglige rengøring både af miljøhensyn og for at sikre et rent indeklima. Det efterlader en frisk – men ikke overparfumeret – duft når vi har gjort rent hos vores kunder. 

Vi medbringer en rengøringsvogn hvis vi vurderer det nødvendigt. Derudover har vi mulighed for at vaske jeres gulve med en gulvvaskemaskine hvis I har store gulvarealer. Vi har flere maskiner til rådighed. 

Hvordan starter vi op?

Hvis ovenstående har fanget jeres interesse, så kontakt os via kontaktformularen og få et uforpligtende tilbud baseret på den beskrivelse af jeres virksomhed I laver når I udfylder kontaktformularen. 

Hvis I fortsat er interesserede, er næste skridt typisk at vi kommer ud til jer og ser virksomheden og taler med jer om hvad jeres behov er. Dette møde er helt uforpligtende. I den forbindelse yder vi også gratis rengøringsteknisk vejledning hvis I har spørgsmål. Vi taler om hvor meget I vil have gjort rent og hvor ofte. Vi vil også ofte komme med et estimat over hvad det vil koste.

Efterfølgende sender vi jer et præcist tilbud på prisen. Prisen er timebaseret. Hvis I accepterer prisen, aftaler vi en opstartsdato og så går vi ellers i gang med at sikre et rent og hygiejnisk indeklima i jeres virksomhed.

Hvordan bliver I sikre på at Apex Rengøring & Service kan levere den nødvendige kvalitetsrengøring?

Hvis I vil gerne vil være sikre på at vi kan løfte opgaven på tilfredsstillende vis, så læs nedenfor hvad vores kunder siger om vores erhvervsrengøring.