• 100% tilfredshedsgaranti
  • Tryghed og professionel service
  • Nem afregning

Erhvervsrengøring

Er du den rengøringsansvarlige i din virksomhed, og er du på udkig efter et rengøringsfirma der kan sikre jer et rent arbejdsmiljø? Der kan sørge for at der er rent om morgenen når I møder ind på arbejde, og at der ikke er nusset i hjørnerne eller fingermærker på computerskærmene.

Det kan du trygt overlade til os. Hos Apex Rengøring & Service er vi grundige og sørger altid for at komme helt i bund og rundt i hjørnerne.

Vi arbejder med fokus på ansvarlighed, sikkerhed og ærlighed, og vi vil altid behandle din virksomhed med stor fortrolighed. Med Apex Rengøring & Service er din virksomhed i gode hænder.

Få et uforpligtende tilbud på prisen eller læs videre om hvem vi er, og hvordan vi sikrer et rent arbejdsmiljø til jeres virksomhed.

Hvem er vi og hvor udfører vi rengøringsopgaver?

Vi har beskæftiget os med erhvervsrengøring siden vi blev grundlagt i 2008. Vi har igennem hele vores levetid prioriteret at have erhvervskunder da det betyder noget for os at levere rengøringsopgaver i topklasse til firmaer i hele Østjylland og Midtjylland. Vi kan godt lide at gøre rent på virksomheder og på den måde at bidrage til at få firmaet til at fremstå professionelt for kunder og samarbejdspartnere. 

Apex Rengøring & Service er en enkeltmandsvirksomhed ejet og grundlagt af Bill Skembes. Bill Skembes er oprindeligt fra Australien, men har været i Danmark siden 1994 og har været bosat i Skanderborg siden 1995. Han taler flydende dansk og har engelsk som sit modersmål. Han er udover indehaver også inspektør i Apex Rengøring & Service, og det er ham I ringer til hvis I har spørgsmål, kommentarer, ris/ros, ændring i rengøringsplanen eller andet.

Vi har kunder indenfor mange forskellige brancher og udfører mange forskellige slags erhvervsrengøring. Eksempelvis rengøring på lagervirksomheder og produktionsvirksomheder, i butikker, hos tandlæger og andre klinikker, på kontorer og på byggepladser.

Hvad er vores standardrengøring?

Vi gør følgende når vi udfører erhvervsrengøring hos jer:

  • Tømmer skrald.
  • Støvsuger alle gulve og gulvtæpper.
  • Vasker alle gulve.
  • Fjerner spindelvæv.
  • Tørrer alle flader (inkl. lavthængende lamper, pletter på døre, dørkarme, vindueskarme, fodlister, mm.)
  • Afspritning af computerskærme, glaspartier og glasdøre.
  • Tørrer bord- og stoleben.
  • Rengøring af køkken og badeværelse.

Hvis der er behov for rengøring andre steder end de nævnte i din virksomhed, vil vi inkludere det i den aftalte pris.

Hvad med smittefare ved fx coronavirus?

Vi har ekstra fokus på desinficering af dørhåndtag, armaturer og andre hyppige berøringsflader. Lad os endelig vide hvis I har andre specifikke steder i jeres virksomhed, hvor I gerne vil have at vi laver en grundig afspritning.

Ekstra services?

Vi tilbyder ekstra services som fx

  • at fylde sæbedispensere og dispensere til håndservietter og toiletpapir op.
  • vanding af blomster.
  • rengøring af ovn eller køleskab. 
  • rengøring af køkkenskabe indvending (hvor vi tager jeres køkkenting ud af skabene, gør rent, og sætter tingene tilbage).
  • haveservice.
  • levering af toiletpapir, håndservietter, håndsprit og sæbe.
  • andet I gerne vil undgå selv at bruge tid på? 

I skal bare hive fat i os med jeres ønsker, så tager vi en snak om det.

Hvad med rengøringsudstyret – bruger vi jeres?                         

Vi medbringer selv alt rengøringsudstyr og -midler. Hvis der er overflader på noget af jeres inventar der har brug for eksempelvis en specialsæbe, indkøber vi det. Vi medbringer en rengøringsvogn ved behov. Hvis I har et stort gulvareal, tager vi en snak med jer om det kunne give mening at bruge en gulvvaskemaskine.

Alle vores rengøringsmidler i den daglige rengøring er svanemærkede af hensyn til miljø og indeklima. Det betyder at der dufter rent – men ikke overparfumeret – når I møder ind om morgenen efter vi har gjort rent. 

Vi vil til enhver tid have dine behov for øje, og vi er fleksible med hensyn til, hvilken dag og hvilket tidspunkt, du ønsker, vi skal komme og gøre rent i din virksomhed. Vi kan både gøre rent inden eller uden for dine åbningstider.

Vores medarbejdere

Vores medarbejdere sætter en dyd i at sikre jer et rent arbejdsmiljø. De er grundige og ansvarlige i deres arbejde og fremstår præsentable og høflige. De går ikke i vejen for jeres personale. 

Vi prioriterer at der kommer en fast rengøringsassistent hos jer, da det har noget at sige i forhold til kvaliteten af arbejdet, at assistenten kender detaljerne i rengøringen af jeres virksomhed. Ved sygdom eller ferie sender vi en vikar og ellers gør indehaver Bill Skembes selv rent. Vi holder jer altid informeret hvis der kommer en ny. Uanset hvem der kommer, garanterer vi at rengøringen er i topklasse. Vi sørger desuden altid for at opbevare og behandle jeres nøgle og kode forsvarligt, også når der kommer en vikar. 

Vi foretager løbende egenkontrol af vores rengøringsservice hos jer.

Priseksempler

Her er 3 priseksempler på rengøring.
Ønsker du et uforpligtende tilbud, så kontakt os i dag.

Privat: Parcelhus

  • Ca. 150 m2
  • Standard rengøring
  • 2 timer pr. gang
pr. gang 700,- inkl. moms

Privat: Større villa

  • 2 etager
  • + 200 m2
  • Standard rengøring
  • 2,5 timer pr. gang
pr. gang 875,- inkl. moms

Erhverv: Mellemstor virksomhed

  • 300 m2 med klinker eller trægulv
  • Rengøring 2 gange om ugen
pr. måned 5.700,- inkl. moms

Hvordan med indledende kontakt og eventuel opstart?

Hvis I er interesserede i et uforpligtende tilbud på prisen, så udfyld kontaktformularen. Så vil vi kontakte jer med et prisoverslag. Hvis det er noget I vil gå videre med, så er vores sædvanlige praksis den at vi kommer ud til jer for at kortlægge jeres behov og for at se jeres virksomhed. Vi snakker sammen om hvor ofte I vil have gjort rent, og vi yder (gratis) rengøringsteknisk rådgivning hvis I har spørgsmål.

Herfra giver vi jer et præcist tilbud på prisen. Prisen vil være baseret på tidsforbrug, kvadratmeter og indretning. Indretningen og mængden af møbler har nemlig noget at sige i forhold til tidsforbruget. Læs mere om vores priser.

Hvis I kan acceptere prisen og er interesserede i at indlede samarbejde med os, laver vi en kontrakt og en ugentlig rengøringsplan. Og så går vi ellers i gang med at sikre jer en ren og velduftende arbejdsplads.

Hvor i Danmark løser vi rengøringsopgaver?

Vi har hovedsæde i Skanderborg men har ansatte i forskellige dele af Jylland. Vi har kunder i og nord for Randers, i Viborg, i Ikast/Herning og helt ned til Vejle. Så tøv ikke med at kontakte os selv om jeres virksomhed ligger langt fra Skanderborg. Vi tager ikke ekstra for kørsel. 

Læs om vores erhvervsrengøring i Skanderborg, Horsens, Silkeborg og Randers.

Er vi forsikringsdækket ved skade?

Ja. Hvis vi ved et uheld forvolder skade på jeres udstyr eller inventar, dækker vi alle omkostninger gennem vores forsikringsselskab Alm. Brand.

Stadig i tvivl om vi er det rette rengøringsfirma til jeres virksomhed?

Så læs nedenfor hvad vores erhvervskunder siger om vores rengøring.